برنامه ی فروش “بیسو” از جانب سیف خودرو اعلام شد

**************************************

صبح امروز شرکت سیف خودرو کنفرانس خبری را در مجموعه همایش های برج میلاد برگزار کرد و این فرصت فراهم شد تا رسانه های مختلف، پاسخ سوال های خود را در خصوص برنامه های این شرکت به دست آورند.

به گفته ی مدیران شرکت سیف خودرو، شخصیت حقوقی این شرکت با کارخانه ی مرتب خودرو شراکتی را آغاز کرده و با تجهیز خط تولید تهران، در حال حاضر تولید آزمایشی دو مدل از محصولات بیسو در کشور آغاز شده است. همچنین سیف خودرو برنامه دارد تا در سال ۱۳۹۹ خط بدنه و تولید خودروهای خود در کاشان را هم راه اندازی کند. برنامه ی این شرکت در سه سال آینده، رسیدن به تیراژ ۵۰ هزار دستگاه با برند بیسو و سایر نشان های خودروسازی همکار است.
در حال حاضر شرکت سیف خودرو می خواهد تا پایان خرداد ماه سال ۹۸، سه هزار دستگاه از محصولات بیسو را در مرتب خودرو تولید کند. این تعداد قرار است که به روش SKD و با داخلی سازی ۷ درصد مونتاژ شوند و پس از آن، آغاز تولید CKD و داخلی سازی کراس اوورهای بیسو از سطح ۲۰ تا ۴۰ درصد آغاز می شود.
مدیران سیف خودرو اعلام کردند که از ۱۲ آذر ماه سال جاری پیش فروش رسمی بیسو T3 و T5 آغاز می شود. همچنین از ۱۰ آذر یعنی شنبه ی هفته ی آینده، بخشنامه ی دقیق فروش این خودروها اطلاع رسانی خواهد شد. در حال حاضر مجوز پیش فروش هزار و ۴۳۱ دستگاه خودرو برای سیف خودرو و مرتب خودرو صادر شده است. در نشست خبری امروز اعلام شد که بیش از ۹۰۰ دستگاه از مجوزهای پیش فروش به خودروی بیسو T3 تعلق دارد و الباقی آن قرار است برای بیسو T5 باشد.

شرکت سیف خودرو اعلام کرده است که مشتریان می توانند از روز دوشنبه ی هفته ی آینده نسبت به پیش خرید بیسو T3 و T5 اقدام نمایند. متقاضیان میتوانند در شهرهای تهران و تبریز به ادرس های ذیل مراجعه فرمایند

 

🔴 تبریز، گلشهر، روبروی برج شهران                    تلفن تماس : 8686 3386 - 041

🔴 تهران، خیابان جمهوری، مابین تقاطع اسکندری و باستان           تلفن تماس: 1706 6643 - 021


برای خرید بیسو T3 پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومان نیاز است و اگر شرایط اقتصادی و بهای ارز نیمایی ثابت بماند، این خودروی کراس اوور کوچک قیمتی حدود ۱۸۰ میلیون تومان را خواهد داشت. همچنین برای خرید بیسو T5 پیش پرداخت ۱۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در صورت ثبات در شرایط، قیمت این محصول ۷ نفره نیز ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای مشتریان تمام می شود. شرکت سیف خودرو زمان تحویل این دو خودرو را خرداد ماه سال جاری اعلام کرده است. اما به گفته ی مدیران ارشد این شرکت، با توجه به آغاز فرایند تولید این خودرو، به احتمال زیاد در صورت عدم وجود مشکل ناگهانی امکان تحویل بیسو T5 و T3 پیش از موعد وجود دارد.
بیسو T5 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ های جلو می رسد. البته که در مدل های فعلی این خودرو از جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه استفاده می شود. همچنین بیسو T3 پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار با گشتاور ۱۸۶ نیوتون متر دارد و توان آن با یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو می رسد. یسو T3 نیز با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین مشخصات دیگر با خودروهایی چون جک S3، چانگان CS35 ، هایما S5 توربو و هاوال H2 رقابت می کند. این خودرو هم به احتمال زیاد با قیمتی مشابه به خودروهایی چون چری تیگو۵، هاوال H2 و… عرضه می شود. با توجه به ابعاد خودروهای معرفی شده، احتمال دارد که بیسو T5 با قابلیت عرضه به عنوان یک کراس اوور ۷ نفره در رده محصولاتی چون بی وای دی S7 و جک S7 به بازار عرضه شود و قیمتی فراتر مشابه به این خودروها را داشته باشد.
وجود امکاناتی نظیر رادار خطی، رادار نقطه کور، سقف پانارومیک، درب صندوق برقی، رکاب جانبی برقی اتوماتیک، ۸ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم تهویه مستقل و اتوماتیک، ۷ صندلی، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه ای، سامانه ی کمکی پارک هوشمند، کروزکنترل، کامپیوتر سفر، سیستم صوتی و تصویری حرفه ای، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک و اتوهلد، تریم داخلی چرم و… باعث می شود تا بیسو T5 بتواند رقابت خوبی را با هم کلاسان چینی خود داشته باشد. البته که سبک طراحی این کراس اوور لوکس چینی بیشتر بر اساس سلیقه ی غربی ها و اروپایی ها است و در آن اصول خودروهایی چون رنو اسپس دیده می شود.

در بیسو T3 هم  ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، کروزکنترل، دوربین جلو و عقب، سانروف، سیستم تهویه الکتریکی دستی، کامپیوتر سفر، مانیتور، آینه ی حساس به نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، تریم داخلی چرم و… دیده می شود و بدیهی است که می تواند مشتریان را به سمت این کراس اوور شهری بکشاند.

منبع : اسب بخار

 

 

 

ارسال نظر