fdd.jpg

خودروی اسپورت چهار در کیا بعد از رونمایی در نمایشگاه های خودروی دیترویت و ژنو در بزرگترین رخداد خودرویی کره جنوبی به نمایش درآمد. رونمایی این با اتفاقات جالبی همراه بود.  

کیا استینگر که برای نخستین بار در زادگاه خود در معرض دید مخاطبان قرار گرفت، با مشخصات فنی و رنگ جدیدی ارائه گردید. علاوه بر رنگ طلایی زیبا، این مدل از جلو پنجره جدید ورودی هوای کرکره ای از جنس فیبر کربن بر روی کاپوت خود برخوردار بود.

همچنین خودروی استینگر با یک نشان مخصوص برای بازار کره معرفی شده است. نشان E که پیش از دیدن دیده نشده بود، بیانگر ویژگی های "منحصر به فرد بودن"، "تحول یافته" و "نفیس" استینگر می باشند، ویژگی هایی که در ذات جدیدترین سدان اسپورت کیا قرار دارند.

شاید هیجان انگیز ترین بخش خودروی کیا استینگر شتاب آن باشد. در ابتدا هدف گذاری انجام شده برای این خودرو رسیدن به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 5.1 ثانیه بود ولی در نمایشگاه خودروی کره جنوبی، استینگر با موتور 3.3 لیتری تویین توربو و چرخ محرک عقب به عدد فوق العاده 4.9 رسیده است که این خودروی فست بک را به سریعترین خودروی تولیدی کیا موتورز تبدیل کرده است.

همچنین برای نخستین بار استینگر در کنار مدل مفهومی GT 2011 که طراحی نهایی خود را از آن الهام گرفته است به نمایش درآمد. این نمایش فوق العاده و چشمگیر نشان دهندۀ مسیر توسعه و بهبود استینگر می باشد.

در کنار رنگ های متعدد نمایش داده شده از استینگر، غرفۀ کیا شامل نمایشگرهای تعاملی نیز می باشد. بازدیدکنندگان به تجربۀ تکنولوژی های رانندگی اتوماتیک و ارتباطی برند کیا دعوت می شوند و در سایر بخش های غرفه حمایت این برند از رویدادهای ورزشی به نمایش درآمده است. همچنین بخش تجربۀ رانندگی ایمن مخصوص کودکان، این نمایشگاه را علاوه بر بزرگسالان دوستدار خودرو به محلی جذاب برای کودکان نیز تبدیل کرده است.

ssss.jpg

ارسال نظر