سفرنامه‌ی تست‌درایو بین‌المللی تهران تا باکو چری تیگو7

 

«برند خودروسازی چری با هدف مشتری‌مداری و ارائه‌ی خدمات پس از فروش ویژه و همچنین نمایش قابلیت‌های بالای خودروی چری تیگو7 در شرایط متنوع جوی، دیروز صبح تور تست‌درایو بین‌المللی رفت و برگشت تهران تا باکو را برای پنج خانواده‌ی تیگوسوار خوش‌شانس خود آغاز کرد تا در تاریخ 24 دی، کاروان سی نفره‌ی چری راهی سفر ماجراجویانه خود شود.»

لحظات پیش از حرکت کاروان تور تهران باکوی چری تیگو7

لحظات پیش از حرکت کاروان تور تهران باکوی چری تیگو7

 

کاروان تور بین‌المللی چری تیگو7 متشکل از پنج خانواده‌ی مشتری تیگو7، تیم همراه چری و خبرنگاران است که مجموعا ده تیگو7 را شامل می‌شود. کاروان که با هدایت آقای ادوارد سینگلتون (مدیر برندینگ چری) از اسکاتلند پا به این سفر گذاشته است، در سفری حدودا یک هفته‌ای از تهران به سمت باکو حرکت کرده و سپس به تهران بازمی‌گردند. کاروان تست‌درایو بین‌المللی چری از خط سیر تهران، زنجان، تبریز و آستارا عبور خواهد کرد و نهایتا به باکو، پایتخت کشور آذربایجان خواهد رسید و سپس به سمت تهران بازخواهد گشت.

ردیفی از کاروان تیگو7 در هتل کایای تبریز

ردیفی از کاروان تیگو7 در جلوی ساختمان قدیمی شهرداری تبریز

 

سفرنامه‌ی تهران – باکوی چری تیگو7

ظهر روز اول این تور بین‌المللی با ورود کاروان چری تیگو7 به شهر زنجان همراه بود. نمایندگی فروش شفقتیان (کد 293) در شهر زنجان میزبانی کاروان چری را بر عهده گرفت و کاروان چری نیز با اقامتی کوتاه در هتل بزرگ زنجان کمی خستگی در کردند تا آماده حرکت به سمت تبریز شوند.

ورود کاروان تور بین‌المللی چری تیگو7 به شهر زنجان

ورود کاروان تور بین‌المللی چری تیگو7 به شهر زنجان

 

کاروان تیگو7 روز اول سفر خود را با ورود شبانه به شهر تاریخی و زیبای تبریز به پایان برد، البته رسیدن به تبریز پایان کار نبود، بلکه شرکت تلاش خودروی ایرانیان که یکی از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو در تبریز است، میزبان کاروان تیگو7 بود و به همین خاطر، مراسم خاصی نیز برای مهمانان خود درنظر گرفته بود. بالاخره مسافران در هتل کایای شهر زیبای تبریز اقامت گزیدند.

کاروان تور بین‌المللی چری تیگو7 در جلوی ورودی هتل کایای تبریز

کاروان تور بین‌المللی چری تیگو7 در جلوی ساختمان قدیمی شهرداری تبریز

 

شهر تبریز که به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 معرفی شده است، این روزهای حال و هوای برفی به خود گرفته است و همین بارش برف شبانه زیبایی دوچندانی به تصاویر ارسالی از کاروان در تبریز بخشیده است. به هر تقدیر، کاروان چری تیگو7 روز دوم را با حرکت از تبریز به سمت آستارا سپری خواهد کرد تا عصر 24 دی را در این شهر مرزی استان گیلان اقامت کند. سومین روز تور، یعنی روز 25 دی به حرکت از آستارا تا باکو اختصاص دارد تا به این ترتیب، مرحله‌ی آخر سفر رفت تهران به باکو تکمیل شود و کاروان بعد از استراحتی کوتاه و بهره بردن از زیبایی‌های گردشگری پایتخت آذربایجان، آماده آغاز سفر بازگشت به میهن و تهران شوند.

 

کاروان تور بین‌المللی در عوارضی جاده میان تهران و زنجان

کاروان تور بین‌المللی در عوارضی جاده میان تهران و زنجان

 

جاده تهران زنجان از درون کابین زیبای تیگو7

جاده تهران - زنجان از درون کابین زیبای تیگو7

 

اقامت کاروان چری در هتل بزرگ زنجان

اقامت کاروان چری در هتل بزرگ زنجان

 

ردیفی از تیگو7 در پارکینگ هتل کایای تبریز

ردیفی از تیگو7 در جلوی ساختمان قدیمی شهرداری تبریز

ارسال نظر