جلو پنجره مشبک

جلو پنجره مشبک با الهام گیری از آناتومی ماهی و المان های آب صورت پذیرفته است

 

چراغ جلوهای دودی رنگ، الهام گرفته شده از چشمان عقاب

عدسی چراغ های جلو نوری شفاف و متمرکز را فراهم می کند که روشنایی مناسبی را برای هر گونه جاده دارا است.

 

رینگ آلومینیومی 17 اینچی با طراحی پویا

مجموعه رینگ های این خودرو به گونه ای طراحی شده است که در عین سادگی، زیبایی چشم نوازی دارد. که همراه با تایر های SUV ای که بر روی آن استفاده می شود، نهایت عملکرد و پویایی آن را احساس خواهید کرد.

 

داشبورد با طراحی خیره‌کننده و اسپورت

مجموعه داشبورد گستره‌ی وسیعی از اطلاعات مختلف را برای کاربر نمایش می‌دهد (200 موضوع قابل‌نمایش) که ازجمله شامل فشار باد تایرها، هشدار سرعت‌های غیرمجاز و غیره می‌باشد. استفاده از نشانگرهای کریستالی دو رنگ همراه با نور پس‌زمینه سفیدرنگ از دیگر نکات قابل‌توجه داشبورد تیگو5 است.

 

سانروف

سانروف را با یک دکمه می‌توان باز نمود. سانروف دارای دو عملکرد است: باز شدن کامل و نیمه. سانروف ورود هوای تازه را به داخل کابین تسهیل کرده و باعث افزایش لذت رانندگی‌تان می شود.

 

موتور دو لیتری DVVT

تکنولوژی منحصر به فرد! DVVT تکنولوژی ای است که امکان کارکرد سوپاپ ها را با زمان متغییر فراهم می آورد که در نهایت منتج به افزایش کارایی و کاهش مصرف سوخت و گازهای خروجی می شود. کارکرد موفقیت آمیز این موتور طی مسافت 1800000 کیلومتر و بنچ مارکت 100000 ساعت اثبات شده است. طراحی سه گانه مورد استفاده در این موتور عبارتند از: ضریب جریان بالا، جریان عبوری بالا، پایداری و دوام بالا.

 

جعبه دنده هفت سرعته CVT

جعبه دنده این خودرو امکان شروع به حرکت کاملا نرم، تعویض دنده های عاری از هر گونه تکان، همراه با شتابی پیوسته را فراهم می آورد که در نهایت آسایش هرچه بیشتر را نصیب سرنشینان می کند، و این آسایش در تمامی شرایط رانندگی برای سرنشینان حفظ خواهد شد.

جعبه دنده هفت سرعته این اطمینان را فراهم می آورد که در بهترین شرایط (در شرایط گوناگون موتور و حتی شرایط قدرت کم) عمل تعویض دنده را انجام می دهد. این امر موجب می شود که مکانیزم انتقال قدرت بهترین کارایی را داشته و با کمترین قدرت امکان تعویض دنده وجود داشته باشد، که درنهایت مصرف کاملا بهینه ی سوخت را به ارمغان می آورد. همچین لازم به ذکر است که تسمه ی با کیفیت ِ استفاده شده در مکانیزم انتقال قدرت این خودرو از جانب معتبرترین شرکت، یعنی بوش تهیه شده است که خود باعث ایجاد اطمینان خاطر برای کاربر خودرو می شود.

 

سیستم تعلیق

تعلیق تمام مستقل مک فرسون (تعلیق جلو) و تعلیق تمام مستقل چند میله ای (تعلیق عقب) طراحی شده برای این خودرو باعث ایجاد بالاترین نرخ کیفیت رانندگی شده است. از طرفی دیگر، وجود چنین تعلیقی باعث کاهش تاثیرات پروفایل جاده بر روی خودرو خواهد شد که باعث افزایش هرچه بیشتر شاخصه ی کیفیت آسایش سرنشینان خواهد بود.

 

ایمنی فوق العاده، نشان ایمنی پنج‌ ستاره

نشان پنج ستاره‌ی N-Cap بیانگر ایمنی بالای این خودرو بوده که در صورت بروز برخورد از تمامی جهات، باعث محافظت هرچه بیشتر سرنشینان می‌شود.

 

کیسه هوای ایمنی چهارگانه

استفاده از کیسه هوای ایمنی جلویی و جانبی که توسط شرکت Outlive سوئد ساخته شده و موجب شده که بالاترین نرخ ایمنی برای سرنشینانش فراهم آید.

 

منبع : مدیران خودرو

ارسال نظر