در تاریخ 31 آگوست،  شرکتChery  در نمایشگاه بین المللی خودرو دو مدل جهانی Arrizo6ا را معرفی کرد که با دو تیپ قدرت موتور ارائه شده است

به گفته معاون مدیر کل بازاریابی خودرو چری، "در ARRIZO6 GX ، حروفG  نشان دهنده پیشروی" است که ویژگی تهاجمی و برجسته بودن این خودرو را تداعی میکند .  X به معنای هوش مصنوعی است که گروههای نسل جدید با امکانات بی حد و حصر را ایجاد می کنند.

ARRIZO 6    اولین خودروی مجهز به موتور توربوشارژ 1.5لیتری با گیربکس CVT 9سرعته در میان هم کلاسی های خود می باشد، که تجربه یک رانندگی هیجان انگیز با شتاب فوق العاده را تضمین میکند.

موتور توربوشارژ 1.5لیتری  حداکثر 147 اسب بخار قدرت، حداکثر قدرت 108 کیلو وات و گشتاور حداکثر N.m 210 را فراهم می کند. درArrizo6  شتاب موتور تا 35درصد بهبود یافته است.

تیپ SPORT که توسط موتور سوپرشارژ 1.5لیتری توربو و گیربکس 9سرعتهCVT  ساخته شده است قوی ترین قدرت را تضمین می کند. تنها 4 ثانیه برای سرعت بخشیدن از 0 تا 60 کیلومتر در ساعت و 9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت طول میکشد.

قابل توجه است که موتور 1.5توربورشارژ ARRIZO 6 راندمان حرارتی 1/37 را ارائه می دهد که بالاتر از برخی برندهای لوکس در اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا است که می تواند مصرف سوخت مصرفی 4.6 لیتر را به ازای هر km100 انجام دهد.

Arrizo GX   جدیدترین زبان طراحی خانواده را به نمایش می گذارد که توسط جلوی گسترده ایکس شکل گرفته است. به نظر می رسد که این طرح برش الماس است، ظاهر تهاجمی نشان میدهد خطوط افقی مستقیم و منحنی های عمودی با رویکرد پرشور تر یکدیگر را ملاقات می کنند، و جلوه ی کاملا جدید X را به نمایش می گذارند. لامپ فوتوالکتریک انرژی موج موجک، ماتریس عقب جلو و جلو در یک راه کاملا هماهنگ است.

صندلی راننده به سه صفحه نمایش مجهز است: LCD 7اینچی متریک هوشمند، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و صفحه نمایش 9 پین HD برای ایجاد طرح سه بعدی دسترسی پیدا کرده است.

طراحی خروجی AC Aurora String، در مقایسه با خروجی AC وسایل نقلیه سنتی، می تواند گاز طبیعی را برای تحریک جریان هوا بیشتر ترکیب کند، بنابراین تعادل بین درجه حرارت محیط و دمای خروجی، سبب تسهیل در استفاده از امکانات AC (ایرکاندیشن) این خودرو است.

بسیاری از مواد چرمی نرم و ملایم استفاده شده برای پوشاندن طراحی های کابین خودرو حس بصری فوق العاده ای دارند. و 65٪ از طراحی داخلی توسط چرم پوشانده شده است.

 

 

ارسال نظر